Masterclassen Ledelse af sund arbejdskultur klæder dig på til at understøtte en sund arbejdskultur
Du får et solidt vidensgrundlag om blandt andet ledelse under krydspres, arbejdsmiljø og risikoledelse. Viden, der kan styrke dine handlemuligheder for at skabe gode rammer for opgaveløsning, egen trivsel og medarbejdertrivsel. Det er et praksisnært forløb, hvor du får mulighed for at arbejde med egne problemstillinger, afprøve løsninger og erfaringsudveksle med andre ledere i centraladministrationen.
Målgruppen er ledere i centraladministrationen på kontorchef/teamlederniveau med personaleansvar.
Vi opfordrer til at tage to eller flere lederkollegaer afsted, da det kan styrke implementering i egen organisation, men er ikke en nødvendighed for deltagelse.
Masterclassen forløber sig over 2 dage med internat samt et virtuelt boostmøde à ca. 2 timer, 4-6 uger efter selve masterclassen.
Det første hold afholdes den 17.-18. november 2025 på Glostrup Park Hotel, Hovedvejen 42, 2600 Glostrup.
Tilmeldingsfrist den 7. oktober 2025, kl. 12.00.
Vi fylder holdene op efter tilmeldingsfristen for at sikre en vis balance mellem forskellige ministerområder, køn m.m. En tilmelding er derfor ikke ensbetydende med en plads på holdet.
Du vil efter tilmeldingsfristen modtage en endelig bekræftelse på, om du er optaget på holdet, herefter anses tilmeldingen som bindende.
Prisen for at deltage i masterclassen – Ledelse af sund arbejdskultur er 9.600 kr. som betales efter internat er afholdt.
Når deltageren har fået tilbudt en plads på holdet, hæfter arbejdspladsen for det fulde deltagergebyr.
Der er mulighed for at købe masterclassen til egen organisation som et lukket hold for hele ledergruppen. Kontakt os for at høre mere.
Louise er autoriseret arbejdsmiljørådgiver af Arbejdstilsynet, og har speciale i kriseledelse og forandringer i organisationer. Louise har i mange år været tilknyttet Københavns Universitet som ekstern lektor, har rådgivet Forsvarets øverste chefer, og har rådgivet både offentlige og private organisationer inden for ledelsesudvikling, kriseledelse, omdømmeproblemer, kulturelle problemer og komplekse arbejdsmiljøproblemer. Louise er forfatter til flere bøger om ledelse og arbejdsliv.
Lill er autoriseret arbejdsmiljørådgiver og arbejder for at fremme menneskers muligheder for at arbejde, præstere og trives sammen. Hendes specialer dækker ledelse og ledertrivsel, komplekse arbejdsmiljøsager, organisationers interne arbejdsmiljøarbejde, samt forebyggelse og håndtering af stress på organisatorisk og individuelt niveau. Lill har selv en årrække som statslig leder i bagagen, som supplerer hendes faglige forståelse af ledelse. Hun har desuden – sammen med Louise – skrevet bogen ’Hvem passer på chefen – bogen om ledertrivsel’.
Vil du have nyheder fra Medarbejder- og Kompetencestyrelsen direkte i din indbakke?
Så kan du tilmelde dig et eller flere af vores tre nyhedsbreve.
Følg Medarbejder- og Kompetencestyrelsen på LinkedIn og få faglige input og viden om styrelsens arbejde.
Forløbsansvarlig:
Pernille Skov Pedersen
perped@medst.dk
Tlf. 3527 1141
Louise Dinesen, stiftende partner i Better Worklife og erhvervs- og krisepsykolog.
Lill Palmblad, stiftende partner i Better Worklife og erhvervspsykolog, cand.psych.aut
Læs mere om underviserne nederst på siden.