Her finder du inspiration og redskaber til, hvordan du som leder kan skabe en god hybrid arbejdskultur for dig selv og dine medarbejdere.
En god arbejdskultur er afgørende for, at opgaverne i en organisation løses bedst muligt. Det gælder også, hvis I afprøver den hybride arbejdsform, hvor omstændighederne er anderledes, da alle ikke længere sidder fysisk sammen. Det er derfor ekstra vigtigt at tage dialogen om, hvad den gode hybride arbejdskultur er for dig og din enhed. Det kan hjælpe meget at få klarlagt forventninger og sikre klare udmeldinger om rollefordeling, så man undgår konflikter, og at man arbejder i forskellige retninger.
På denne side har vi samlet en række opmærksomhedspunkter og redskaber til, hvordan du som leder kan facilitere en dialog, der hjælper med at skabe en god hybrid arbejdskultur.
Lav øvelsen ”Stop, Mere, Nyt”.
Brug øvelsen til:
Sådan udføres øvelsen:
Vil du have nyheder fra Medarbejder- og Kompetencestyrelsen direkte i din indbakke?
Så kan du tilmelde dig et eller flere af vores tre nyhedsbreve.
Følg Medarbejder- og Kompetencestyrelsen på LinkedIn og få faglige input og viden om styrelsens arbejde.
Find os på LinkedIn her